Centar manualnih tehnika

RAZLIKA BSPTS I ISST SCHROTH PRINCIPA

Prva razlika

Prva razlika u školama vidi se kod inicijalnog pregleda prilikom klasificiranja krivine. Iako je BSPTS škola zadržala podjelu tijela na shematske blokove po uzoru na izvornu Schroth klasifikaciju, ona funkcionalne tipove krivina određuju po Rigovom radiološkom sustavu klasifikacije čime je povezan dizajn ortoze i fizioterapije. Pa tako 2 osnovna tipa čine skolioze s tri krivine (3C) gdje je primarna krivina torakalna i kod ovog tipa lumbalni dio kralježnice i zdjelica djeluju kao jedna cjelina i četiri krivine (4C) s primarnom lumbalnom krivinom gdje zdjelica se pomjera zasebno suprotno od lumbalne krivine. ISST škola svoju klasifikaciju započima određivanjem primarne krivine pa tako postoje L tip s primarnom lumbalnom krivinom i T tip s primarnom torakalnom krivinom. I jedna i druga škola kroz iste tjelesne blokove opisuju i ponašanje ostatka kralježnice pa tako određuju podtipove na individualnoj razini.

Druga razlika

Druga razlika između školi je naglasak mobilizacijskih tehnika u ISST školi napsram BSPTS škole. Mobilizacijske tehnike služe za povećanje mobilnosti krivina i edukaciju pacijenta za održavanje korekcije, BSPTS škola ne obrađuje mobilizacijske tehnike.

Treća razlika

Treća razlika je u dodatnom rekvizitu u BSPTS školi. Španjolci su uveli pojas za zdjelicu u položajima vježbi na podu kako bi zdjelica u svakom trenutku prilikom izvođenja vježbe ostala fiksna i kako se elongacija tijela nebi gubila.
ISST škola koristi naziv bazična mišićna tenzija dok, BSPTS škola to objašnjava preko modela ručnika. Svaka sila mora imati svoju protusila kako bi se korekcija održala i tijelo nebi srušilo.
Kod tehnika disanja odnosno po BSPTS-u tehnika ekspanzije, razlika se primjećuje u izvedbi. Njemci kroz izdah i trbušnu napetost zadržavaju kolapse krivina otvorne , dok Španjolci kolapse drže otvorne laganijim trbušnim disanjem.
Call Now Button